Un nou pas

La începutul anului îmi stabilisem nişte obiective. Atunci erau mai mult gânduri, unele din ele vise în toată regula dar...

Am ajuns în luna Martie şi am făcut deja câteva bifări pe lista aceea, dar nu am terminat :D...Astăzi am făcut un nou pas către îndeplinirea viselor mele. Ba mai mult...am învăţat să păşesc în stil de SAMBA. Şi ştii ceva? Am adorat fiecare moment.

Da! Am început cursuri de dans, într-o sală de liceu cu persoane pe care nu le-am mai văzut vreodată (cu excepţia instructoarei pe care o cunoaşte foarte multă lume ... în special cei din lumea dansului), cu multă energie şi sentimente de bucurie...

Am aşteptat ziua de azi cu foarte multă nerăbdare şi se pare că a meritat.. Am fost atât de încântată încât pe drum spre casă am mai repetat paşii învăţaţi (spre norocul meu nu erau multe persoane ce aşteptau ratb-ul :D)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com