Metamorfoze

A inceput vacanta, iar eu am fugit putin acasa...locul spre care ma indrept ori de cate ori simt nevoia sa evadez putin :) E locul unui copil care nu a impus limite nici imaginatiei, nici realitatii...
Alaturi de prieteni dragi am fost actrita, detectiv, balerina, eroina...si asta e doar inceputul unei liste. Aici am crescut pastrand sufletul de copil in procesul metamorfozelor numit "viata".


(poze imprumutate de aici )

La mine acasa exista cladiri speciale care prin zidurile lor povestesc fragmente despre vremuri de mult apuse. Una din aceste cladiri este casa unui mosier: un mic castel pe baza caruia am creat multe povestioare. Se pare ca multi factori si-au pus amprenta asupra acestei cladiri, iar astazi ea trece print-un nou proces al metamorfozelor,... proces impus de umbra timpului.
Nu stiu ce soarta au hotarat unii oameni pentru acest castel, dar sper ca ei sa nu distruga farmecul sau..sa nu-i alunge acea raza de mister care ma facea mereu curioasa si dornica sa explorez locul cel mai "accesibil" (paznicul de acolo contribuia considerabil la ideea de aventura): gradina castelului.

Uneori am impresia ca cei care alearga pe strazi astazi (a se citi copii) pun prea multe limite imaginatiei si pierd foarte repede aceste intalniri de multe ori aflate la granita dintre realitate si fantastic. Sper sa ma insel totusi :)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com