Let's play: TAG you're it

Scumpa mea Dooda are chef de joaca la inceput de vara..so let's play ;)


4 joburi pe care le-am avut:

  • baby sitter
  • traducatoare la un centru de excelenta in afaceri
  • VOLUNTARIAT in BOS :D (best one yet)
  • vara este imprevizibila

4 filme care mi-au placut:

  • A walk to remember
  • Twillight
  • Great expectations
  • Life as a house

4 mancaruri preferate:

  • mancarea pe care o fac mama (acasa) sau Bogdan (in Bucuresti)
  • orice combinatie de cartofi
  • japanese
  • mexican style

4 carti preferate:

  • Shogun - James Clavell
  • Christmas Carol - Charles Dickens
  • Adevaruri simple - Catalina Stroe
  • Correspondance poétique - Solamo et Mimisonge

4 locuri unde am locuit:

  • Manasia, my home sweet home place
  • Bucuresti - Pantelimon (anul 1)
  • Bucuresti - Vitan (right here...right now :)
  • cu verii mei in Constanta - in general summer time :D

4 seriale/emisiuni preferate:

  • Supernatural: aventuri in lumea intunericului
  • Ghost whisperer
  • Sue Thomas: agent F.B.Eye
  • Friends

4 site-uri pe care le vizitez zilnic:

  • Yahoo
  • Twitter
  • Blogspot
  • my Brute

4 oameni carora le pasez leapsa:

3 comments:

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Unde ai stat ascunsa pana acum !??
ADEVARAT A INVIAT !

DoarATAT spunea...

Hristos a Inviat !
Afiseaza te rog si DATA postarii, nu doar ora (ziua este mai importanta, cred eu). Vreau si eu "Leapsa" asta, dar in romana, caci nu stiu engleza : "amsori".
Gata cu gluma! Sa trecem la ... munca !
ADEVARAT A INVIAT !

Unknown spunea...

@DoarATAT o sa tin cont de data pe viitor ;)..cat despre leapsa, ea e in romana asa ca nu ai avea probleme..

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com