copil for the day ;))

Oficial a inceput si sesiunea prin ASE (cu toate ca atmosfera e de muuuult instalata)(ptr unii cel putin:P). La 10.30 era programat examenul, asa ca hai sa incerc sa nu intarzii...dar, cum aveam suficient timp sa ajung in sala, am zis ca e timp sa-mi iau si ziarul Adevarul de azi..(stiti voi cel cu colectia Disney)[nu mai zic ca am 20 de ani..ca oricum nimeni nu ma crede].

Zis si facut: intreb la primul chiosc de ziare ce-mi iese in cale si aflu ca nu au primit deloc ziarul respectiv. La urmatorul deja se epuizase stocul, si tot asa..fara urma de carte...

Promovare foarte buna a ofertei...availability mai slabut...

Ce sa-i faci ziua-i mare...poate, poate gasesc ceva dupa examen. La ora pranzului, dupa ce am predat lucrarile am reluat cautarile. "nu,nu si iar nu" peste tot unde intrebam...

Pana la urma norocul mi-a suras si mie si am gasit ce cautam. Copilu' a vazut desenul imediat cum a ajuns acasa (moment de relaxare dupa examen:P)..a citit si cartea dupa care a umblat ceva..acum can wait next monday edition :D

Till then...succes la examene :*

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com