despre prieteni...

Am avut ocazia să dau o fugă în lumea unor tineri care încă nu au habar cine sunt ei cu adevărat, nici ce vor cu adevărat ..ca să nu mai filozofăm (eee... au existat si nişte excepţii surprinzătoare şi bine venite)

M-am distrat tot timpul...şi de unde nu mă aşteptam, uite că am mai învăţat ceva util :D

Cele mai importante învăţăminte/concluzii:
am o familie minunată (nu asta am descoperit acum, dimpotrivă am ştiut mereu lucrul acesta...acum doar mă bucuram încă o dată de ea)
prietenii mei sunt minunaţi, oameni excepţionali de care am fost, sunt şi voi fi mereu mândră :)

şi multe altele....dar acum nu le mai înşirui pentru că totuşi....am o pernă care îmi face cu ochiul....şi câteva ore bune de somn de recuperat :D

Kisses ...şi La mulţi ani scumpa mea verişoară

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com