a thief

ce să mai povestim?
a venit Decembrie si a adus o stare de bucurie (mai mult sau mai puţin justificată faţă de alte perioade ale anului)

cadouri frumos colorate...şi multe idei originale sunt tema centrală a lunii (nici nu se putea altfel :D)
oraşe îmbrăcate în veşminte de sărbătoare ne încântă privirile.... totuşi încă mai lipsesc zâmbete pe unele chipuri (mă străduiesc să nu intru în grupul lor)
până la urmă e problema lor....se pare că nu ştiu ce pierd atâta timp cât păstrează în linia principală gânduri ce-i împiedică să zâmbească

eu am mai descoperit o modalitate de a mă bucura în Decembrie...pentru asta mă declar o hoaţă mică :D pentru că îmi place să fur zâmbetele de la cei dragi... Am reuşit aseară la petrecerea de Crăciun în stil B.O.S. şi nu am de gând să mă opresc aici :)

1 comments:

Bogdan Stanciu spunea...

da, aşa e, vin sărbătorile vin! e vreme de veselie,distractie,euforie dar nu trebuie să omitem faptul că ţara se duce de râpă! distrativă oameni, dar cu măsură şi aveţi grijă, viitorul e aproape!

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com