Insomnia

"Ora 1:30 si nici urma de mos Ene. Oare ce i s-o fi intamplat de a uitat sa ma viziteze si pe mine? Mos Timp s-o fi indurat de el si l-a lasat sa cada prada propriului saculet cu nisip?...ma indoiesc..."
Cam astea erau cuvintele pe care le scriam aseara...incercand sa adorm mai repede...Din pacate somnul s-a lasat asteptat, iar eu am scris un timp..dupa care m-am hotarat sa incep o carte noua...prima la indemana Silmarillion una din lucrarile celebrului J.R.R.Tolkien ramasa nepublicata in timpul vietii. Nu am inceput sa citesc decat prefata in speranta ca imi voi obosi ochii si voi fi nevoita sa adorm...intr-un fel am reusit, insa acum vreau sa citesc cartile acestui autor...(Iata ca la lista mea de carti se mai adauga un membru 8->)
Nu are sens sa mai povestesc nebuniile lui Tommy, un motan neastamparat, care imi tinea companie ca victima a insomniei.
Singurul gand care ma nelinistea intr-o oarecare masura...era ca nu voi reusi sa ma trezesc de dimineata...iar in timpul zilei voi fi destul de obosita...Din fericire, nici unul din aceste aspecte nu s-au adeverit...
Aseara imi doream sa nu am de aface cu insomnia...sa vina Mos Ene si sa imi dea biletul catre lumea viselor....astazi sper ca insomnia sa ma mai viziteze noptile ce vor urma...Doar trebuie sa termin minunatele si incredibilele proiecte de la facultate...Numai gandul la Tourism Economy ma sperie...desi uitandu-ma peste structura nu pare a fi cine stie ce ...dar (caci evident exista un dar)....Apoi calculele pentru Services Economy par infinite (noroc ca lucrez in echipa :D), Iar la Business Communication avem ce comenta nu gluma! De parca nu ar fi de ajuns...se mai anunta si alte proiecte si lucrari pentru finalizare, printre ele cel de la Food Stuff sau Entrepreneurship (asta ca sa nu va mai povestesc de presupusul optional)....oare am uitat vreunul?? poate da, poate nu...prea mare agitatia ca sa-mi dau seama...maybe
Planul strategic este totusi deja conceput in mintea mea (ce sa scriu, cand, cum si cat) mai ramane acum sa-l pun in aplicare si sa il respect intocmai...
Mult succes si colegilor mei scumpi si dragi, caci sunt convinsa ca trec prin aceleasi "framantari"....cu putin curaj vom reusi...
All in all...Don't worry, be happy :*

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com