teambuilding Sibiu


Au trecut doar cateva ore de cand experieta din teambuilding BOS s-a incheiat si deja imi lipseste foarte mult! A fost un sfarsit de saptamana minunat, un inceput de vacanta magic..si cel mai important au fost doua zile petrecute alaturi de oameni incredibili! 20 si 21 decembrie, zilele cand s-a desfasurat teambuildingul, reprezinta o perioada de care ne vom aminti cu drag iar miile de poze si filmulete ne vor ajuta cu siguranta:)


Am plecat din Bucuresti la prima ora a diminetii, majoritatea cu gandul la somn...insa cu toti nerabdatori sa descoperim Sibiul in numai cateva ore. Multumita soferului am avut parte de un drum suficient de periculos si plin de peripetii, dar, din fericire, am ajuns cu bine la destinatie!Ajunsi in Sibiu prima cladire cu care am "interactionat" a fost gara...cu mult mai frumoasa decat garile din ale orase...Apoi, dupa ce toate detaliile au fost puse la punct, ne-am indreptat incet catre hostelul unde eram cazati. Centrul vechi al orasului ne astepta sa-i descoperim legendele :)


Am format multe cercuri si joculete care sa ne ajute sa ne cunoastem mai bine. Astfel printre picaturi de ploaie si multe zambete ne-am cunoscut mai bine unii cu altii..si am descoperit mai usor Sibiul si oamenii primitori de aici!


Momentele inedite cand am cantat, ne-am jucat carti sau mima, cand am fost mici actori sau cand pur si simplu am vizitat Sibiul au oprit putin timpul. Din pacate, acest timp neindurator se grabea.. Q: unde sa ajunga oare?A: nimeni nu stie...si iata ca deja ne pregateam sa ne luam "la revedere" de la acest minunat loc.


Revenirea la realitate a avut loc undeva pe drumul de intoarcere..mai exact in momentul in care acelasi sofer nebun oprea in Bucuresti in jurul orei 20. Indreptandu-ne catre casele noastre..inca mai visam la timpul petrecut in Sibiu...



Sunt multe lucruri de povestit, sunt multe momente de care imi voi aminti cu drag si sunt cateva clipe/ore impartasite cu oameni minunati...Cum sa nu-ti lipseasca?

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com