când nu contează




din când în când mai am câte o mică escapadă pe acasă.... și..dacă iarna e plină de surprize, poi primăvara e pur și simplu plină de culori :).

nu copacii înfloriți, nici toporașii de pe lângă garduri și ..nicidecum albinele parcă omni prezente nu sunt responsabilii pentru beția de zile de primăvară acasă. Oamenii se schimbă, vecinii de câte ori mă văd nu fac decât să-mi aducă aminte cât de rar trec pe acasă...și pe ici colo și decorul se schimbă suficient.

și totuși...ceva rămâne parcă neschimbat.. să fie oare locul, atmosfera...soarele sau stelele: mici puncte albe pe un cer negru cum e tăciunele. Într-un fel ..nici nu îmi pasă.. atâta timp cât, de câte ori voi păși pe aleile de aici, mă voi simți ca acasă.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com