din categoria: ce ţi se poate întâmpla într-o zi

... azi a fost una din puţinele dăţi când am optat pentru un taxi în timpul zilei.





(foto de pe aici)

Ce mare brânză ai putea crede...şi totuşi...mergând pe decizia asta am ajuns să cunosc un om foarte simpatic şi, în acelaşi timp, câteva lucruri despre mine...spuse de un străin.


Am trecut uşor peste întrebarea cu "În ce clasă eşti" şi am ajuns să primesc o analiză cât se poate de precisă pentru caracterul meu, şi pe alocuri chiar interesantă. Considerente: modul meu de interacţionare cu oamenii pe care nu-i cunosc, semnul zodiacal şi chiar data naşterii :D (şi un mini suport în interacţiunea cu Fecioarele a interlocutorului meu).


Pe lângă ambiţie, perfecţiune, încredere am primit şi un insight referitor la cât de multe lucruri sunt dispuse (au ba) fecioarele (şi printr-o analogie eu) să le facă pentru a-şi atinge obiectivele. Că da, am o atitudine protectivă faţă de cei dragi şi importanţi pentru mine...dar..se pare că pot trece şi peste multe aspecte mai mult sau mai puţin fericite pentru ca în final să-mi fie mie bine.
Nu pot să spun că am atins anumite performanţe, dar nici foarte departe de adevăr nu era monsieur taximetrist :))

Sărind puţin peste minţi criminale şi gânduri diabolice, chiar sunt de acord cu partea aceea de a trece dintr-o extremă în alta numai pentru a duce la bun sfârşit ceva început...dar să nu uităm să fim oameni, să rămânem fideli principiilor şi valorilor morale...să acţionăm etic şi să fim noi înşine în orice situaţie


În final a fost o zi superbă, şi da...sunt o egoistă... vreau mai mult :D

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com