Scrisoare catre prieteni


Suna pompos nu?Da..perfect de acord. Si totusi, unori, aparentele SUNT inselatoare, iar frazele pompoase tind sa fie doar victimele ratacirilor in esenta.

De ce "Scrisoare"? Ei bine, nu am de gand sa mint, dar azi am (re)vazut filmul Scrisoare catre Julietta..deci..detaliile sunt oarecum irelevante.
De ce "catre prieteni"? Ei bine, pentru ca azi mi-a fost dor de fiecare dintre ei...pe rand, la un moment din cele multe cate ofera o zi. Nu ma plang, nu a existat secunda azi in care sa fi fost privata de compania cuiva. Dar ...e primavara... a fost cald si frumos, asa cum ar trebui sa se prezinte o Sarbatoare a Florilor.

Cum imi este firea, am visat cat pot de mult, m-am ambitionat si mi-am adus aminte de cuvinte (iacata postul de fata) si de prieteni.
Nu voi rosti vreun nume pentru ca nu asta e scopul acestui post :) Vreau doar sa iti sugerez sa "profiti" cat poti de mult de prezenta prietenilor dragi.

Adevarul e ca azi am asistat la o intalnire la care fusesera invitati prieteni buni, chiar foarte buni ai unchiului meu care azi ne zambeste de pe un norisor de undeva. Si am vazut cum prietenia aia a dainuit in timp, si am vazut cat de frumoasa era...si ce intalnire minunata ar fi fost daca era si unchiul cu noi. Si na..ce sa fac..mi-am adus aminte de ai mei prieteni dragi.

Cu unii nu am mai vorbit de mult, pe altii ii vad zilnic, unora le fac capul calendar ratacindu-i prin firul gandurilor mele, pe altii ii ascult ori de cate ori au nevoie de mine, cu unii nu e nevoie sa folosesc cuvinte pentru a ne intelege si cu altii am invatat sa pasesc in momente si bune si grele, pe unii ii cunosc de-o viata, pe altii abia i-am cunoscut si imi sunt dragi si uneori am impresia ca ziua de ieri are alte limite spatio-temporale,....DAR...oricum s-ar contura o imprejurare sau alta..la finalul zilei ei sunt ai mei prieteni dragi, si ii iubesc enorm si poate nu le-o spun mereu, dar....

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com