ca in vacanta

luna lui cuptor în plină desfăşurare, iar eu tot revin la agitaţia capitalei să particip la conferinţe, sau mai bine zis la "întâlnirile de seară cu Achieve Global".
nu mă plâng, nu-mi irosesc timpul pentru nişte fleacuri cum mulţi ar eticheta, ci descopăr lucruri noi şi oameni excepţionali :)

am început cu subiecte din mediul HR şi Sales, două zile la sfârşitul cărora îmi răspundeam încă o dată la întrebarea "De ce voluntariat?". Nu că aş fi avut vreo îndoială în privinţa voluntariatului, ci pentru că am întâlnit multe persoane care nu văd lucrurile ca mine (sau ca BOS-uleţii şi alţi voluntari în organizaţii studenţeşti).

"Aim high" a fost una din multele concluzii demne de subliniat, iar concluziile speakerilor legate de voluntariat mi-au demonstrat că există şi oameni care înţeleg pentru ce atâta efort. Să faci lucruri din plăcere, ba mai mult din pasiune fără să aştepţi vreo "recompensă financiară" se pare că este demn de admirat :)

ieri, la Management Day alături de AG s-a subliniat încă o dată ideea că nu există o "reţetă" general valabilă pentru succes, trebuie să ştii să descoperi oportunităţile, să ai curaj să acţionezi şi să rişti!

Alt subiect care mi-a atras atenţia a fost legat de Provocări. Cum bine a descris şi Dragoş Chivu (Country Director NSN) provocările la care ne gândeam noi sunt nişte fleacuri...gândeşte-te la a convinge un copil să facă un lucru pe care nu-l vrea [eu deja făceam asocierea cu iubirea mea mică Diana când e ferm hotărâtă să se îmbrace la grădiniţa cu "prinţesa" (=una din rochiţele ei speciale) şi afară e frig şi evident alta trebuie să fie ţinuta] aia DA PROVOCARE.

Sfaturile Dianei Rosetka (GM Achieve Global) au fost la fel de interesante. 3 reguli, Jim Collins style, ce merită avute în vedere:
1. first who, then what
2. right people on the bus, wrong people off the bus
3. right people in the right seats
Şi îndemnul CELEBRATE să te bucuri pentru orice lucru (mărunt sau nu) ce-ţi umple viaţa, să nu-l laşi să treacă neobservat..căci feţe triste vei întâlni mereu.

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com