Je suis comme je suis

Jacques Prévert este un poet pe care l-am descoperit la una din orele de franceza...Rasfoind niste caiete am dat de poezia "Pour faire le portrait d'un oiseau" un pic adaptata la o tema data de diriga. (in adaptarea mea era vorba de zane; iar titlul era Pour faire le portrait d'une fée... evident).

Tot citind poeziile sale am descoperit una pe care nu o stiam dar care mi-a placut foarte mult... Cum eu sunt de parere ca povestea in limba originala e mai frumoasa nu am sa apelez la traducere... cine nu intelege despre ce spun versurile sa ma anunte si se rezolva ;)

Je suis comme je suis
Je suis faite comme ça
Quand j'ai envie de rire
Oui je ris aux éclats
J'aime celui qui m'aime
Est-ce ma faute à moi
Si ce n'est pas le meme
Que j'aime chaque fois
Je suis comme je suis
Je suis faite comme ça
Que voulez-vous de plus
Que voulez-vous de moi

Je suis faite pour plaire
Et n'y puis rien changer
Mes talons sont trop hauts
Ma taille trop cambrée
Mes seins beaucoup trop durs
Et mes yeux trop cernés
Et puis après
Qu'est-ce que ça peut vous faire
Je suis comme je suis
Je plais à qui plais
Qu'est-ce que ça peut vous faire

Ce qui m'est arrivé
Oui j'aime quelqu'un
Oui quelqu'un m'a aimée
Comme les enfants qui s'aiment
Simplement savent aimer
Aimer aimer...
Pourquoi me questioner
Je suis là pour vous plaire
Et n'y puis rien changer


2 comments:

Alexis spunea...

Superbe sunt versurile, dar ce pacat ca nu am reusit sa gasesc o traducere buna a acestora.
Poti, te rog, sa ma indrumi spre o traducere a poeziei?
Multumesc!

Unknown spunea...

Imi pare rau ca nu ai reusit sa gasesti o traducere potrivita. Cunoscand limba nu am cautat niciodata traducere si, prin urmare nu as stii sa te indrum catre un site anume...

In esenta, e vorba de complexitatea fiintei umane, care, prin sinceritatea ei (si nu numai) nu e intotdeauna pe placul tuturor...

Care nu schimba nimic, ci se bucura de iubire ;)

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com