Un lucru bun

Nu stiu restul lumii ce face..dar eu m-am saturat pana peste cap de oameni egoisti, care de multe ori apeleaza la niste idei absurde pentru a-ti arunca in fata ca au niste drepturi....

Pentru mai multa claritate apelam la un exemplu: RATB-ul si vesnica bataie pe locuri si pe o farama de spatiu (a doua varianta aplicabila mai mult pe timp de vara). Nu zic ca nu-i frumos si civilizat sa cedezi un loc fata de o persoana care poate are mai mare nevoie de el...dar nici sa vii cu argumente absurde si insensibile de care nu vreau sa amintesc acum.

Intamplarea de azi: asteptam un tramvai (care nu a mai venit ptr ca n-am idee ce se intamplase pe linie) cand am gasit un loc pe o banca...Lucky me, jumate de zi de stat numai in picioare locul ala parea oarecum ireal... In fine, in momentul meu de odihna vad o femeie mai in varsta care se folosea de un baston, dar nu venea sa ceara locul.
Ideea e ca in momentul cand i-am spus de loc..mi-a dat un raspuns de genul "stai mama linistita, ca poate esti obosita de la munca..." cu un ton foarte calm si foarte rar intalnit printre straini.

Din pacate se numara printre cazurile extrem de rare..majoritatea nu stiu decat sa vorbeasca grosolan.

Nu mai spun ca batranica a incercat sa-mi faca si mie loc pe banca... Unde stau ascunsi oamenii astia, de te lasa cu rautatile pe care le stim deja..??

 
template by suckmylolly.com flower brushes by gvalkyrie.deviantart.com